עקוב

מועדון לקוחות והגדרת קבוצות

מועדון לקוחות הינו כלי שיווקי וניהולי חשוב בתפעול החנות הוירטואלית.

תוכלו להגדיר שלקוחות החנות יוכלו להירשם עם אימייל וסיסמא, צפייה בהיסטוריית הזמנות, מתן קרדיטים (שווי כספי) ועוד.

בנוסף, הגדרת קבוצות תאפשר לכם ליצור קבוצות שונות של לקוחות עם מחירים שונים ובלעדיים לאותה קבוצה.

  

1. על מנת להגדיר את המועדון הלקוחות יש להיכנס למערכת הניהול - לקוחות - מועדון לקוחות (ולהפעיל את מועדון הלקוחות).

01.png

 

1.1 במועדון הלקוחות תוכלו להגדיר מספר דברים:

- מנגנון קריטים (מאפשר ללקוח לצבור נקודות זכות שיאפשרו לו לקבל מוצרים בחינם).

- לחייב את הלקוח להירשם למועדון הלקוחות (הלקוח לא יוכל להמשיך לעגלה ללא הרשמה).

- או לבטל את התצוגה של החלונית הרשמה לפני כניסה לעגלה.

- להציג טקסט שיווקי שיניע את הלקוח להירשם.

16.png

 

 

2. לאחר הפעלת מועדון הלקוחות - הגולשים באתר יוכלו לראות אפשרות להתחברות/רישום למערכת.

03.png

2.1 הגולש נחשף למועדון הלקוחות באתר עצמו ואם תרצו גם בפתיחת עגלת הקניות. במידה והלקוח רוצה להמשיך לקנות את המוצר/ים הוא צריך לבחור איך להתקדם:

- להירשם למערכת

- להיכנס כלקוח קיים

- להמשיך לרכוש את המוצרים כ'אורח'.

02_02.png

 *ניתן לבטל הגדרה זו בהגדרות של מועדון הלקוחות.

3. במידה והלקוח בוחר להירשם הוא יגיע לדף הרשמה שבו הוא יצטרך להקליד פרטים בסיסיים:

- שם פרטי

- שם משפחה

- דואר אלקטרוני

- טלפון

- תאריך יום הולדת.

- הקלדת סיסמא (מינימום 6 תווים).

 05.png

 

 4. לאחר ההרשמה הלקוח יוכל לראות שהוא מחובר באמצעות צפייה ב"חשבון שלי".

06.png

 

 5. כניסה לפרטי החשבון תאפשר ללקוח לצפות במספר דברים:

- עדכון פרטים ושינוי שלהם.

- צפייה בהיסטוריית ההזמנות.

- הוספת מוצרים ל Wish List (להוספה עתידית של המוצרים לעגלה).

- צפייה במספר הקרדיטים (נקודות זכות) שהלקוח צבר.

- צפייה במבצעים שמיושכים ללקוח.

08.png

 

6. הגדרת ה Wish List תאפשר ללקוח להוסיף מוצרים לרשימה שדרכה הוא יוכל בעתיד להוסיף את המוצרים לעגלה במהירות.

09.png

10.png

7. צפייה במספר הקרדיטים שהלקוח צבר (ניתן להגדיר שלאחר כל רכישה הלקוח צובר מספר קרדיטים מסויים).

כמו כן, תוכלו להגדיר שמוצר מסויים יהיה בחינם במידה והלקוח צובר X קרדיטים.

ההגדרה נמצאת בעריכת המוצר - לשונית 'מועדון לקוחות'.

11_01.png

11.png

 

 8. צפייה במבצעים תאפשר ללקוח להיחשף למבצעים שהגדרת בחנות בצורה יותר נוחה.

12.png

 

9. הגדרת קבוצות

אפשרות זאת מאפשרת לכם להגדיר שלקוח רשום יהיה משוייך לקבוצה מסויימת שתיצרו (אין הגבלה למספר הקבוצות שניתן להקים).

לאחר שהלקוח רשום במערכת ומשוייך לקבוצה תוכלו להגדיר שהוא יוכל לרכוש מוצרים במחירים מיוחדים עבור אותה קבוצה.

לדוגמא: יש לכם לקוחות ותיקים שתרצו להגדיר אותם כלקוחות VIP ולתת להם מחיר מיוחד (אבל ללא צורך בקופון מיוחד).

תוכלו ליצור קבוצה בשם VIP ולהגדיר שללקוחות הללו יהיה מחיר מיוחד למוצר מסויים (רק הם יוכלו לראות את המחיר).

 

דוגמא נוספת: אתם עובדים עם ספקים שונים ולכל ספק צריכים להיות מחירים מיוחדים (רק הספק המסויים יוכל לראות את המחיר המיוחד שלו ולקוחות אחרים לא ייחשפו למחירים הללו).

תוכלו ליצור קבוצה שונה לכל ספק ולהגדיר מחיר מיוחד לספק הספציפי שתרצו (המחיר יכול להיות על הרבה מוצרים או על מוצר ספציפי).

הדרך היחידה שבה הספק יוכל לראות את המחיר הוא להיכנס לאתר - להירשם ולהיות משוייך לקבוצה של הספק.

 

כך תוכלו ליצור את הקבוצה:

13.png

* לחיצה על 'לינק להרשמה לקבוצה זו' יאפשר לכם לקבל קישור שפרסום שלו יפנה את הלקוח להירשם למועדון לקוחות ויקשר אותו אוטומטית לקבוצה זו.

לאחר מכן יש להיכנס לעריכת המוצר - לשונית 'מועדון לקוחות' ושם להגדיר את המחיר המיוחד לקבוצה.

15.png

כך הלקוח עצמו יראה את ההטבה בדף המוצר:

14.png

 

 

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0
יש לך שאלות נוספות? שלח בקשה

הערות

מופעל על ידי Zendesk