מערכת הפרסום של פייסבוק היא כלי מאוד שימושי, אפקטיבי ויעיל לבעלי עסקים לפרסום וקבלת נתונים.
אחד הכלים השימושיים שיש בפייסבוק הוא הפיקסל של פייסבוק (זהו איזהו נתון שיודע לאסוף מידע וסטיסטיקות אודות הגולשים שמגיעים דרך פייסבוק לאתר שלכם).
החיבור של הפיקסל נעשה בצורה מאוד פשוטה (העתק/הדבק של המספר פיקסל לתוך שדה במערכת).
לאחר ההטמעה של הפיקסל תוכלו לקבל בצורה אוטומטית את כל האירועים שפייסבוק מספקת:
- צפיה בדף
- צפיה בתכנים
- הוספה לעגלה
- מעבר לחלונית סליקה
- רכישה
- ליד
1. יש להיכנס למערכת המודעות של פייסבוק.
תוכלו להיכנס דרך הפרופיל האישי שלכם או ישירות לקישור של מערכת המודעות: https://www.facebook.com/ads/manager
2. במערכת המודעות של פייסבוק יש להיכנס לאזור הפיקסלים.
3. במידה ולא יצרתם פיקסל בעבר תצטרכו ליצור את הפיקסל החדש.
יש ללחוץ על הכפתור "Set up pixel".
4. יש ללחוץ על האפשרות השנייה "Copy and paste code".
5. כעת תראו את כל הקוד המלא של הפיקסלים אך אתם רק צריכים את המספר פיקסל עצמו.
אין צורך להעתיק את כל הקוד - רק את המספר שנמצא בפנים (מסומן באדום בתצלום מסך).
*טיפ קטן להעתק המספר בלבד - תעתיקו את כל הקוד לכתבן (Notepad) במחשב ומשם תוכלו להעתיק בקלות רק את המספר פיקסלים עצמו.
6. את הפיקסל עצמו יש להעתיק לתוך מערכת קאשקאו ב"הגדרות האתר" - SEO/ANALYTICS - לשונית Tracking codes.
7. במידה וכבר יש לכם פיקסל תוכלו להעתיק אותו ישירות מאזור הפיקסל בפייסבוק.
8. לאחר שהדבקתם את הפיקסל פעם אחת במערכת אתם תתחילו לקבל מידע בצורה אוטומטי באזור הפיקסל של פייסבוק.
המידע מוצג בצורה של אירועים (Events).
קאשקאו התחברה בצורה טכנית לפייסבוק כך שכל האירועים יופעלו בצורה אוטומטית.
הערות