מערכת הקידום של גוגל אדוורדס (Google Ad Words) מאפשרת לכל עסק לפרסם את העסק בכסף בגוגל (קידום ממומן).
ראשית יש ליצור פעולה של המרות לקבלת קוד להטמעה ממערכת גוגל אד וורדס (מערכת הפרסום של גוגל):
1. יש להיכנס לחשבון הפרסום בגוגל Adwords שלכם ושם להיכנס לאזור ה Measurement (המדידה) ולבחור ב Conversions (המרות).
2. באזור ה Conversions (המרות) יש ללחוץ על האייקון של ה + (ליצירת פעולה חדשה).
3. כעת יש לבחור באפשרות של " Track Sales and other actions" (מדידה של מכירות ואירועים נוספים באתר אינטרנט).
4. ביצירת הפעולה של ההמרה יש למלא את השדות הבאים:
- שם הפעולה: למשל בדיקת המרות בחנות.
- בחירת קטגוריית הפעולה: במקרה הזה רכישה/הזמנה של לקוח.
- ערך הפעולה: במידה ותרצו להגדיר ערך ספציפי, אחרת תסמנו שזה לא רלוונטי.
- מתי הפעולה נספרת: בכל פעם שמתבצעת הפעולה או פעם אחת בודדת.
ולסיום יש ללחוץ על הכפתור Create and continue (יצירת הקוד והמשך).
5. בשלב הבא יש להגדיר מתי הספירה של הפעולה תהיה (Page load) ולהעתיק את הקוד HTML שמוצג.
6. לאחר שיצרתם / העתקת את הקוד תוכלו לראות שהוא מוגדר במערכת של גוגל אך עדיין לא מאומת.
7. את הקוד שהעתקתם מגוגל יש להדביק במערכת קאשקאו. יש להיכנס לעריכת אתר וללחוץ על הכפתור האדום "עריכה".
8. בעורך האתר ללחוץ על הלשונית "צבעים" ובתפריט בצד שמאל ללחוץ על הכפתור "ערוך CSS/HTML".
9. בחלונית שנפתחה ניתן להטמיע קודים ובמקרה של גוגל יש להדביק את הקוד באזור ה'דף תודה' (Thank you page).
10. לאחר שהדבקת את הקוד יש ללחוץ על הכפתור הכחול שמור ואז על הכפתור הכתום שמור (בצד ימין למעלה).
11. בשביל לבדוק שהקוד הוטמע בצורה תקינה תוכלו להשתמש בתוסף לדפדפן כרום שנקרא "Google Tag Assistant" שמאפשר לכם לראות בכל דף ותהליך באתר מה הקוד והפעולה שמופעלת באותו הרגע.
במקרה הזה אנחנו רוצים לבדוק שהקוד המרה עובד לכן צריך לבצע רכישה לבדיקה ובשלב האחרון (בדף תודה לאחר התשלום) תוכלו לראות שהפעולה של ה Conversion הופעלה (והקוד עובד בצורה תקינה).
הערות