הקמת מוצרים וקטגוריות במערכת קאש קאו נעשית בצורה מהירה ופשוטה דרך עץ הקטגוריות.
1. יש להיכנס ל"מוצרים וקטגוריות" במערכת הניהול.
המסך מציג 2 אזורים:
א. בצד ימין את עץ הקטגוריות - מאפשר לכם ליצור/למחוק/לערוך קטגוריות בחנות (קטגוריות מכילות בתוכן מוצרים).
ב. בצד שמאל את רשימת המוצרים - כאן תוכלו ליצור/למחוק/לערוך/להעביר/לשכפל את המוצרים בחנות.
2. על מנת להוסיף קטגוריה יש ללחוץ על "הוסף קטגוריה".
בחלונית שנפתחה תוכלו להוסיף קטגוריה הכוללת:
- שם הקטגוריה.
- כתובת ידידותית (הקישור שמפנה לקטגוריה עצמה).
- תיאור הקטגוריה (טקסט שמוצג לגולש כאשר הוא נכנס לקטגוריה).
- תמונת באנר (תמונה שניתן להעלות ולהציג מעל רשימת המוצרים של הקטגוריה).
- גלוי (האם הקטגוריה גלויה באתר או מוסתרת - חשוב לציין שגם אם הקטגוריה לא גלוי היא עדיין פעילה!).
- תצוגת הקטגוריה באתר (בתפריט העליון / בתפריט המרכזי או בתפריט התחתון).
לאחר יצירת הקטגוריה תוכלו לסמן את הצ'ק בוקס של הקטגוריה ולבצע את הפעולות הבאות:
- למחוק את הקטגוריה באמצעות לחיצה על "מחק מסומנים".
- להוסיף קטגוריה ראשית נוספת באמצעות לחיצה על "הוסף קטגוריה".
- להוסיף תת קטגוריה תחת הקטגוריה הראשית באמצעות לחיצה על כפתור ימני בעכבר ולחיצה על 'הוסף תת קטגוריה'.
- עריכת השם/תמונה וקישור הקטגוריה באמצעות לחיצת על כפתור ימני עם העכבר על שם הקטגוריה ובחירה ב"הגדרות".
3. הוספת מוצר נעשית מאזור המוצרים בצד שמאל:
בחלונית שנפתחה תוכלו ליצור את המוצר ולמלא את הפרטים הבאים:
תחת לשונית כללי
- שם המוצר (שם המוצר יוצג ללקוח ונסרק גם על ידי גוגל בתוצאות חיפוש).
- כתובת ידידותית (הקישור שמפנה למוצר עצמו).
- מק"ט של המוצר (את המק"ט ניתן לשנות לכל מה שתרצו והוא גם ניתן לחיפוש בחנות).
- בחירת הקטגוריה שתחתיה המוצר יוצג (ניתן להוסיף קטגוריה חדשה ישירות מעריכת המוצר).
- קטגוריות נוספות (מאפשר לכם להגדיר שהמוצר יוצר בעוד קטגוריות נוספות מעבר לקטגוריה הראשית).
- תיאור מלא (הצגת מידע, תכנים ופירוט על המוצר עצמו).
- המוצר ניתן למימוש בחנות הפיזית (במידה וזה מוצר שהוא קופון אז ניתן להגדיר לו תוקף עבור מימוש בחנות פיזית).
- מלאי (כמות המלאי הכללי של המוצר).
- משקל (במידה ורלוונטי תוכלו להגדיר את המשקל של המוצר - בק"ג).
- מוצג (האם המוצר מוצג בחנות או מוסתר - גם אם המוצר מוסתר הוא עדיין פעיל וניתן להגיע אליו דרך לינק ישיר או חיפוש בגוגל).
תחת לשונית מחירים תוכלו להגדיר את הדברים הבאים:
- מחיר רגיל (המחיר הרגיל של המוצר).
- מחיר מבצע (מחיר מבצע למוצר - במידה ויש גם מחיר רגיל וגם מחיר מבצע אז המחיר הרגיל יוצג עם פס עליו).
- מחיר לאחר לייק למוצר עצמו (במידה וגולש יעשה לייק למוצר הוא יוכל לרכוש את המוצר במחיר שתגדירו).
- מחיר לאחר שיתוף למוצר עצמו ( במידה וגולש ישתף את המוצר לחברים שלו בקיר בפייסבוק הוא יוכל לרכוש את המוצר במחיר שתגדירו).
- מחיר משלוח המוצר (מחיר המשלוח למוצר - תקף רק במידה והגדרתם שמחיר המשלוח יוגדר בצורה הזאת).
תחת לשונית תמונות/וידאו תוכלו להגדיר את הדברים הבאים:
- הגדרת 4 תמונות לכל מוצר (לכל תמונה יש מגבלה של עד 700KB מבחינת משקל הקובץ).
- לינק לסרטון יוטיוב שיוצג בדף המוצר עצמו באתר.
תחת לשונית תכונות המוצר תוכלו להוסיף תכונות כמו: צבעים/מידות/תוספות/שדרוגים/גוונים ועוד.
להלן הסבר ומדריך להגדרת תכונות המוצר:
תחת לשונית SEO תוכלו להגדיר את כל נושא ה SEO של גוגל הכולל:
- כותרת הדף (לוקח את שם המוצר כפי שהוא כתוב בלשונית 'כללי'.
- תיאור למנועי החיפוש (תיאור שיוצג לגולש לאחר שהוא חיפש משהו בגוגל).
- מילות מפתח למנועי החיפוש (מילות מפתח שמופרדות בפסיקים על מנת לקדם את המילים בגוגל).
תחת לשונית מתקדם תוכלו להגדיר את הדברים הבאים:
- מפיצים (מאפשר לכם להגדיר מפיצים/משווקים/אנשי מכירות וכו' על מנת שהם יקבלו קישור שהם יוכלו להפיץ וכל לקוח שירכוש מהקישור שלהם אתם וגם המפיץ תוכלו לדעת זאת דרך מערכת ההזמנות ובכך מציג שקיפות במקור ההזמנות).
*להלן מדריך להגדרת מפיץ במערכת:
http://help.cashcow.co.il/hc/he/articles/202667732-הוספת-משווקים-סוכני-מכירות-מפיצים-לשיווק-ופרסום-מוצרים
- ספקים (מאפשר להם להגדיר ספק שהמוצרים שלו יוצגו בחנות שלכם ובכל פעם שתהיה רכישה של המוצר שלו הוא יקבל אימייל עם פרטי ההזמנה ויוכל לספק את המוצר ללקוח ללא צורך בכם בתהליך).
לאחר הקמת המוצר תוכלו לבצע מספר פעולות באמצעות סימון המוצר/ים בצ'ק בוקס:
- מחיקת מסומנים (מחיקה של המוצר/ים בלחיצה אחת).
- העבר אל (העברה של המוצר/ים לקטגוריה אחרת).
- ערוך מסומנים (עריכה של המוצר/ים וביצוע פעולות על מספר רב של מוצרים - פירוט בהמשך).
לחיצה על ערוך מסומנים מציג אפשרויות עריכה למוצרים המסומנים:
- קטגוריות נוספות (מאפשר להציג את המוצרים במספר קטגוריות בלי לעבור מוצר מוצר).
- מלאי (הגדרה של מלאי למספר רב של המוצרים בלחיצה).
- משקל (הגדרה לקביעת משקל קבוע למספר רב של מוצרים).
- גלוי (הגדרה לקביעה האם המוצרים גלויים או מוסתרים).
- מחיר רגיל/מבצע/לייק/שיתוף ומשלוח (הגדרה של מחירים קבועים למספר רב של מוצרים).
הערות