עקוב

הוספת חוות דעת בדפי מוצר

הצגת חוות דעת באתר אינטרנט מכירתי מאפשר ללקוח לקבל רושם על המוצר עצמו ובכלל על כל נושא הרכישה באתר.

חוות דעת מעלות את האמינות של האתר ואת אחוז ההמרות באתר (מעל 40% אחוז גדילה בהמרות!).

טיפ: רצוי ומומלץ להציג חוות דעת מגוונות ולא רק חיובית על מנת להראות שיש שקיפות מצד העסק (כשיש דעות שונות זה מראה על אמינות).

 

על מנת להפעיל את האפשרות של חוות הדעת יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. לעבור עם העכבר על "פריטים וקטגוריות" - חוות דעת.

01.png

2. יש לסמן את הצ'ק בוקס ב V וללחוץ על שמור.

02.png

3. כעת בדף המוצר תהיה אפשרות ללקוחות להוסיף חוות דעת.

01.png

4. הוספת חוות הדעת נעשית ע"י לחיצה על 'הוסף חוות דעת' ובחלונית שנפתחת הלקוח ממלא את הטופס הבא ושולח אותו:
- שם הלקוח.

- דירוג (בין 1=גרוע ל-5= מצוין).

- תוכן חוות הדעת עצמה.

- בשורה התחתונה (סיכום חוות הדעת במשפט או מילה).

02.png

5. כך נראה טופס מלא:

02_1.png

6. הלקוח יקבל הודעה שחוות הדעת נשלחה ונמצאת בבדיקה לאישור לפני הפרסום שלה.

03.png

7. כעת אתם תקבלו את הפרטים של חוות הדעת לאזור הצגת חוות הדעת והסטאטוס של החוו"ד תהיה 'ממתין לאישור'. על מנת לאשר יש ללחוץ על 'ערוך' ושם לשנות את הסטאטוס ל 'מוצג באתר'.

04.png

05.png

8. החוות דעת מוצגת באתר ובמצב סטאטוס של 'מוצג באתר' (בצבע ירוק).

06.png

9. החוות דעת מוצגות בדף המוצר מתחת לתמונות המוצר. 

07.png

 

10. במקרים בהם לקוח שלח לכם חוות דעת או המלצה על מוצר בצורה אחרת תוכלו אתם להוסיף חוות דעת בצורה ידנית.

יש להיכנס לפריטים וקטגוריות - חוות דעת ושם ללחוץ על הכפתור "צור חדש".

02_1.png

11. בחלונית יש לבחור את המוצר שעליו חוות הדעת תהיה ולמלא את שאר השדות כפי שהלקוח עושה.

03.png

04.png

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0
יש לך שאלות נוספות? שלח בקשה

הערות

מופעל על ידי Zendesk