עקוב

מה התהליך לאחר שלקוח מבצע הזמנה בחנות ?

כאשר לקוח מבצע הזמנה בחנות גם הלקוח וגם בעל החנות מקבלים התראות על ביצוע ההזמנה:

 

בעל החנות מקבל התראה ב SMS, אימייל ונוטיפיקציה בפייסבוק שהזמנה התבצעה בחנות.

 

בעל החנות מקבל 2 אימיילים:

1. אימייל מהמערכת עם פרטי ההזמנה.

2. אימייל מחברת הסליקה (פייפאל, חברת סליקה מקומית) עם פרטי התשלום ושהכסף הועבר בהצלחה.

הלקוח מקבל 2 אימיילים:

1. אימייל מהמערכת עם פרטי ההזמנה.

2. אימייל מחברת הסליקה (פייפאל, חברת סליקה מקומית) עם פרטי התשלום ושהכסף הועבר בהצלחה.

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0
יש לך שאלות נוספות? שלח בקשה

הערות

מופעל על ידי Zendesk