איזור העזרה מכיל בתוכו מידע והסברים על מערכת קאש קאו.
מומלץ לחפש ולמצוא הסבר / תשובה לשאלה על מנת לקבל תשובה מהירה בעצמכם.
במידה ולא מצאת את מה שחיפשתם אנחנו כאן לתת מענה לכל דבר דרך מערכת הקריאות.
יש 2 אפשרויות לפניה אלינו דרך מערכת הקריאות:
1. הרשמה כמשתמש (הרשמה עם אימייל וסיסמא). מומלץ! (כולל היסטוריית פניות ותגובה).
במידה וכתוב שאתם כבר רשומים יש לבצע איפוס סיסמא לקבלת סיסמא חדשה.
2. פנייה כאורח (פנייה חד פעמית).
הרשמה כמשתמש:
1. יש להיכנס לדף הכניסה.
ושם ללחוץ על "היכנס למערכת" וללחוץ על "הירשם למערכת".
2. בשלב ההרשמה יש להקליד את השם המלא + הדוא"ל שלכם.
3. לאחר הרישום יש להיכנס לדוא"ל וללחוץ על הקישור ליצירת סיסמא חדשה.
4. בחלון בחירת הסיסמא יש להקליד סיסמא עם לפחות 5 תווים וללחוץ על "הגדר סיסמה".
5. לאחר הגדרת הסיסמא תיכנסו למערכת הקריאות ותוכלו לשלוח בקשה חדשה, לעדכן פרטים או להחליף סיסמא.
פנייה כאורח:
1. יש להיכנס לאיזור העזרה וללחוץ על "שלח בקשה".
2. בחלון "שלח בקשה" יש להקליד את כתובת הדוא"ל, הנושא, תיאור ההודעה ולשלוח.
*ניתן להוסיף קבצים מצורפים (עד 1MB).
3. לאחר השליחה תקבלו התראה שההודעה נשלחה ושקיבלתם לדוא"ל עדכון עם מספר הקריאה.
4. לאחר קבלת הדוא"ל צוות קאש קאו יעבור על הקריאה ויענה על הפנייה.
לאחר המענה יישלח דוא"ל חזרה עם פתרון / עדכון על הקריאה.
5. במידה ותרצו לעדכן בעוד מידע תוכלו להשיב לאימייל שקיבלתם או להירשם (דורש לאפס סיסמא) ובכך להיכנס לאיזור הפרטי שלכם ולראות את ההיסטוריה, המענה והעדכונים שהתקבלו.
על מנת להירשם לאחר שכבר פניתם כ"אורח" יש להיכנס ל"הרשמה למערכת" וללחוץ למטה על "קבל סיסמה" (כי אתם כבר רשומים אך עדיין לא הוגדרה סיסמא).
6. יש להקליד את כתובת הדוא"ל שאותה ציינתם בפניה הראשונה שלכם וללחוץ על "שלח" לקבל לינק לאיפוס סיסמא.
7. בדוא"ל שקיבלתם יש ללחוץ על הקישור (לינק) לאיפוס הסיסמא.
8. במסך בחירת הסיסמא יש להקליד את השם שלכם שיופיע בהתכתבות מול קאש קאו, להגדיר סיסמא וללחוץ על "הגדר סיסמה".
9. לאחר הגדרת הסיסמא תיכנסו ישירות למערכת הקריאות שלכם (הכוללת את הפרטים שלכם, היסטוריית פניות והפעילויות שלכם).
ניתן לעדכן את הפרטים באמצעות לחיצה על השם שהגדרתם.
אם משהו בתהליך לא מסתדר אנחנו כאן לכל שאלה.
info@cashcow.co.il
הערות