עקוב

מערכת חכמה לניהול הזמנות

במערכת קאש קאו תוכלו לנהל את כל ההזמנות שלכם בצורה יעילה ונוחה.

המערכת כוללת ניהול הזמנות, שינוי סטטוס, ייצוא לאקסל, צפיה בפרטי לקוח, שליחת הודעת מעקב ללקוח, הדפסת מדבקה ועוד.

 

1. מערכת ניהול ההזמנות נמצאת תחת "הזמנות" (בפס השחור).

 

 

 2. בדף הכניסה של ניהול ההזמנות תוכלו לפלטר את ההזמנות לפי:

- תאריכים

- סטאטוס (שולם, נשלח, בוטל, מומוש ונמחק)

- מוצר מסוים שנרכש

- חיפוש באמצעות טקסט חופשי

 

 

 3. לאחר קבלת הזמנה תוכלו לראות את פרטי ההזמנה בדף ההזמנות עם הפרטים הבסיסיים:

- מספר ההזמנה (מספר הזמנה של מערכת קאש קאו)

- סוג ההזמנה (הזמנה טלפונית או הזמנה בתשלום)

- מצב ההזמנה (ליד, שולם, נשלח, מומש, בוטל או נמחק)

- המוצרים שנרכשו

- שם מלא של הלקוח

- תאריך ושעת ההזמנה

- סה"כ עלות ההזמנה

- פעולות שניתן לבצע בהזמנה

 

4. פעולות שניתן לבצע להזמנה:

צפה בהזמנה

בפרטי ההזמנה תוכלו לצפות בכל הנתונים של ההזמנה:

- צפייה בפרטי הלקוח

- הדפסת ההזמנה + ייצוא לקובץ PDF

- שינוי מצב הזמנה (שינוי הסטאטוס של ההזמנה ל: שולם, נשלח, מומש, בוטל או נמחק)

- פרטי ההזמנה (מוצרים, מחיר וכמות)

- צפייה באימייל שנשלח ללקוח (כולל גם את פרטי ההזמנה)

 5. שינוי סטאטוס ההזמנה חשוב על מנת שתוכלו להיות מסודרים ולבצע מעקב לאיזה לקוחות כבר שלחתם את המוצר ולהבין מה כבר שולם.

הסבר על הסטאטוסים ומצבי ההזמנה:

  • מצב ליד (בצבע אפור) - כאשר לקוח מתחיל תהליך של רכישה ומאיזשהי סיבה לא מסיים אותה בהצלחה (נתקע לו המחשב, הלקוח התחרט או כל סיבה אחרת). 
    לכם כבעלי העסק חשוב לדעת שהלקוח התעניין וניסה לרכוש אך לא הצליח - אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם הלקוח (כבר יש לכם את הפרטים שלו) לעזור לו ולבדוק מדוע הוא לא רכש.

  • מצב הזמנה חדשה (בצבע כחול) - כאשר לקוח מבצע הזמנה טלפונית הוא יוצר הזמנה אך לא משלם עדיין. בעל העסק צריך לחזור ללקוח ולסגור איתו בטלפון את העסקה (מזומן, העברה בנקאית וכו').

 

 

  •  מצב שולם (בצבע ירוק/טורקיז) - כאשר לקוח ביצע הזמנה ושילם עליה באמצעות פייפאל או כ.א בצורה אוטומטית. כלומר, הכסף הועבר לחשבון פייפאל/אשראי שלכם בהצלחה.

 

  • מצב נשלח ללקוח (בצבע סגול) - לאחר ששלחתם את המוצר ללקוח תוכלו לעדכן את ההזמנה ל"נשלח" ובכך לדעת שכבר שלחתם את המוצר ללקוח.

 

  •  מצב מומש (בצבע אדום) - במידה ולקוח מימש את המוצר (למשל קופון) תוכלו לעדכן שהוא מימש את זה בחנות הפיזית.

 

  • מצב בוטל (בצבע אדום) - במידה והזמנה בוטלה או שהלקוח התחרט תוכלו לבטל את ההזמנה. היא לא תופיע בהזמנות האחרונות וסכום ההזמנה לא יוצג כחלק מההכנסה.

  

 

6. תוכלו להוסיף הערות לכל הזמנה (רק אתם רואים את ההערות).

 7. יש אפשרות למחוק את ההזמנה.

8. לאחר קבלת ההזמנה תוכלו לשלוח ללקוח "הודעת משלוח" עם פרטי השילוח (קוד מעקב ומידע כללי לעדכון הלקוח).

9. אפשרות נוספת היא להדפיס "מדבקת הפצה" להדביק על החבילה שאתם שולחים ללקוח.

המדבקה כוללת:

- ברקוד שמציג את פרטי ההזמנה (רלוונטי רק במידה והנכם משתמשים בסורק ברקודים)

- מספר ההזמנה (ייחודי)

- פרטי הלקוח (שם פרטי, שם משפחה וטלפון)

- כתובת למשלוח (מה שהלקוח הזין בעגלת הקניות)

- תאריך הפקת המדבקה

  

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0
יש לך שאלות נוספות? שלח בקשה

הערות

מופעל על ידי Zendesk