קאש קאו מאפשרת לכם להגדיר מספר אפשרויות לקבלת תשלום מלקוחות:
א. הזמנה טלפונית – הלקוח מבצע הזמנה בחנות ומשאיר פרטים אישיים.
בעל החנות מקבל אימייל עם פרטי ההזמנה ופרטי הלקוח ומתקשר ללקוח על מנת לסגור את התשלום בטלפון (העברה בנקאית, מזומן וכו').
יתרונות: הגדרת ברירת המחדל – לא דורש שום דבר, מיידי, ללא עלות.
חסרונות: בעל החנות צריך כל פעם להתקשר ללקוח ולגבות ממנו את הכסף.
ב. פייפאל – בעל החנות מגדיר חשבון פייפאל עסקי במערכת (הגדרה של 2 דק') והלקוח יכול לשלם באמצעות חשבון פייפאל קיים או באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד.
*פייפאל גובים עמלה גבוה לכל עסקה.
יתרונות: מאובטח, מהיר, פשוט להגדיר ואמין (מותג).
חסרונות: עמלה גבוהה על כל עסקה (3.4% + 1.20 ש"ח), לקוחות יכולים לשלם רק באמצעות חשבון פייפאל קיים או באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד (לא תומך באשראי מקומי).
ג. כל סוגי כרטיסי האשראי בישראל – בעל החנות פותח מסוף בחברת סליקה ישראלית (טרנזילה, קרדיט גארד וכו') ומגדיר אותה במערכת קאש קאו. לאחר מכן הלקוח יכול לשלם באמצעות כרטיס אשראי מקומי/בינלאומי בקלות.
יתרונות: מאובטח, לקוח יכול לשלם באמצעות כל סוג של כרטיס אשראי בצורה מהירה ופשוטה.
חסרונות: דורש פתיחת מסוף ב 2 גורמים: חברת אשראי + חברת סליקה.
לכל אחת מהם יש עלות:
חברת אשראי: גובה אחוז מכל עסקה (לרוב נע בין 1.5-2.5% לעסקה).
חברת סליקה: גובה עמלת הקמה חד פעמית (בין 290-800 ש"ח חד פעמי) + עלות חודשית קבועה לפי מספר עסקאות (למשל 80 ש"ח ל 500 עסקאות).
* לכל חברה יש עלויות שונות.
** יש חברות סליקה שגובות רק אחוזים ויש חברות שמספקות לכם מענה יחיד לכל הגורמים.
*** אם כבר יש לכם מסוף סליקה ואתם עובדים עם חברה קיימת תוכלו להגדיר במיידי את שם המשתמש ומספר המסוף שלכם במערכת ולקבל כ.א מייד..
הערות