עקוב

קבלת תשלום מלקוחות - טלפון, פייפאל או כרטיס אשראי

קאש קאו מאפשרת לכם להגדיר מספר אפשרויות לקבלת תשלום מלקוחות:

א. הזמנה טלפונית – הלקוח מבצע הזמנה בחנות ומשאיר פרטים אישיים.

בעל החנות מקבל אימייל עם פרטי ההזמנה ופרטי הלקוח ומתקשר ללקוח על מנת לסגור את התשלום בטלפון (העברה בנקאית, מזומן וכו').

יתרונות: הגדרת ברירת המחדל – לא דורש שום דבר, מיידי, ללא עלות.

חסרונות: בעל החנות צריך כל פעם להתקשר ללקוח ולגבות ממנו את הכסף.

 

ב. פייפאל – בעל החנות מגדיר חשבון פייפאל עסקי במערכת (הגדרה של 2 דק') והלקוח יכול לשלם באמצעות חשבון פייפאל קיים או באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד.

*פייפאל גובים עמלה גבוה לכל עסקה.

יתרונות: מאובטח, מהיר, פשוט להגדיר ואמין (מותג).

חסרונות: עמלה גבוהה על כל עסקה (3.4% + 1.20 ש"ח), לקוחות יכולים לשלם רק באמצעות חשבון פייפאל קיים או באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד (לא תומך באשראי מקומי).

 

ג. כל סוגי כרטיסי האשראי בישראל – בעל החנות פותח מסוף בחברת סליקה ישראלית (טרנזילה, קרדיט גארד וכו') ומגדיר אותה במערכת קאש קאו. לאחר מכן הלקוח יכול לשלם באמצעות כרטיס אשראי מקומי/בינלאומי בקלות.

יתרונות: מאובטח, לקוח יכול לשלם באמצעות כל סוג של כרטיס אשראי בצורה מהירה ופשוטה.

חסרונות: דורש פתיחת מסוף ב 2 גורמים: חברת אשראי + חברת סליקה.

לכל אחת מהם יש עלות:

חברת אשראי: גובה אחוז מכל עסקה (לרוב נע בין 1.5-2.5% לעסקה).

חברת סליקה: גובה עמלת הקמה חד פעמית (בין 290-800 ש"ח חד פעמי) + עלות חודשית קבועה לפי מספר עסקאות (למשל 80 ש"ח ל 500 עסקאות).

* לכל חברה יש עלויות שונות.

** יש חברות סליקה שגובות רק אחוזים ויש חברות שמספקות לכם מענה יחיד לכל הגורמים.

*** אם כבר יש לכם מסוף סליקה ואתם עובדים עם חברה קיימת תוכלו להגדיר במיידי את שם המשתמש ומספר המסוף שלכם במערכת ולקבל כ.א מייד..

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0
יש לך שאלות נוספות? שלח בקשה

הערות

מופעל על ידי Zendesk