מערכת הצ'אט האנושי (Chat) היא כלי חשוב להגדלת מכירות וצמצום אחוז הנטישות העגלה.
זהו הכלי המושלם לכל בעל עסק לגרום ללקוחות להיות מאושרים ומרוצים באמצעות מגוון כלים כמו:
- פידבק לאחר כל צ'אט (ככה תוכלו למדוד ולהבין מה הלקוח חושב על העסק שלכם).
- אפשרות להציג אפשרות צ'אט ללקוחות ספציפיים שהגיעו לדפים מסוימים, פעלו בדרך מסויימת וכו'.
- עיצוב תבנית הצ'אט + עיצוב מתקדם ב CSS.
- מידע רחב על הגולש - לאן הוא נכנס, מה הוא רואה, מהיכן הוא וכו'.
- תמיכה בצ'אט דרך הסמאטרפון שלכם (תוכלו לתמוך ולעזור ללקוחות גם כשאתם לא מול המחשב).
- אפשרות ליצור קיצורים - מילים הכוללות משפטים מוכנים מראש שתוכלו להגדיר ככה שלאחר הקלדת המילה כל המשפט יופיע באופן אוטומטי.
- אפשרות להגדיר צ'אט לסוגי עובדים שונים (הרשאות).
- אפשרות לצפייה במה שהלקוח רואה (השתלטות מרחוק).
ועוד מגוון אפשרויות נוספות.
בכללי: לאחר שהתקנתם את הצ'אט אתם או העובדים שלכם יכולים לענות ללקוחות בצ'אט און ליין (כלומר בעל החנות הוא זה שמתפעל ועונה ללקוחות).
חשוב לדעת להשתמש בצ'אט בצורה נכונה - יש שתי אפשרויות:
1. כאשר אתם נמצאים מול המחשב הפעילו את התוכנה וללקוחות שלכם בחנות ובאתר תופיעה הודעה שיש להם אפשרות להתכתב איתכם און ליין. במצב כזה לקוחות שיכנסו לחנות יוכלו להתייעץ ולשאול שאלות במקום לנטוש את האתר.
2. כאשר אתם לא מול המחשב ולא הפעלתם את התוכנה הצ'אט יציג ללקוחות אפשרות להשאיר הודעה בקלות (ההודעה תשלח לאימייל שלכם).
מערכת הצ'אט כוללת מספר חבילות כאשר יש לכם אפשרות להתקין אותה ללא עלות עד 20 צ'אטים בחודש!
להלן הסבר ומדריך לשימוש בצ'אט דרך מערכת קאש קאו:
1. יש להיכנס ל"תוספות" במערכת הניהול.
2. ללחוץ על הלוגו של הצ'אט.
3. להתקין את האפליקציה.
4. לאחר התקנת האפליקציה יש לבצע חיבור בין מערכת הצ'אט למערכת קאש קאו.
החיבור נעשה בצורה הבאה:
א. יש להירשם למערכת הצ'אט כאן: Olark.com
חובה להירשם אך ורק דרך הלינק הזה
בתהליך ההרשמה תצטרכו להקליד:
- שם פרטי
- שם משפחה
- כתובת דוא"ל
- שם משתמש שאתם ממציאים
- סיסמא שאתם ממציאים
- חזרה על אותה הסיסמא
לסיום ללחוץ על הכפתור הירוק "Continue".
ב1. לאחר ההרשמה תגיעו לחלונית שבה תוכלו לראות את מספר החשבון שלכם במערכת הצ'אט (Olark).
יש להעתיק את מספר ה ID (מסומן בריבוע אדום בתמונה) ולהדביק את המספר בתוך התקנת האפליקציה במערכת קאש קאו (התמונה השנייה).
ב2. במידה וכבר נרשמתם בעבר או שלא הגעתם לחלונית הזאת תוכלו להעתיק את מספר ה ID באמצעות כניסה ל "Settings" - Installations" - ושם תוכלו לראות את המספר ID Number (כמו שמסומן באדום).
ב3. במקרה ומופיע החלונית הבאה (לאחר שהקלדת את ה ID בקאש קאו ולחצתם שמור והגדרת שזה פעיל) תבדקו האם הצ'אט בכל זאת מופיע באתר שלכם. במידה וכן תלחצו על הכפתור של Skip setup for now.
ג. בתוך מערכת קאש קאו (בתוספות - צ'אט) יש להדביק את המספר (בריבוע האדום) ולסמן את הצ'ק בוקס של "האם פעיל".
לסיום יש ללחוץ על "חפש" ולראות שהנתונים נשמרו בהצלחה.
לאחר שהנתונים נשמרו יש לחזור למערכת הצ'אט (Olark) וללחוץ על Done.
החיבור נעשה בהצלחה לאחר שתראו את המסך הזה:
להסבר על איך משנים את הטקסטים ואת אופן התצוגה של הצ'אט תוכלו להיכנס למדריך הזה:
http://help.cashcow.co.il/hc/he/articles/204473621-מדריך-והסבר-להגדרות-תצוגה-וטקסט-של-מערכת-הצ-אט
מילות מפתח: צאט, צ'אט, chat, online chat, צאט אנושי.
הערות