במקרים שעשיתם עדכון כלשהו במערכת או בחנות וזה לא מתעדכן באתר תנסו לרוקן קבצים זמניים בדפדפן, לסגור את הדפדפן ולפתוח אותו שוב - זה ברוב המקרים יפתור את הבעיה ויציג את העדכון שעשיתם.
הסבר לרוקן קבצים זמניים (Cache) בדפדפן כרום של גוגל (Crome):
1. בדפדפן יש ללחוץ על האייקון של ה 3 שורות
2. בהגדרות יש ללחוץ על הכפתור הכחול "Show Advance Settings" (מופיע בדרך כלל בתחתית המסך) ייתכן וזה כבר מוגדר על הגדרות מתקדמות ואז לא צריך ללחוץ.
3. תחת איזור "פרטיות" יש ללחוץ על הכפתור "Clear browsing data" (לרוקן היסטוריית נתונים).
4. בחלונית שנפתחה יש לסמן את הריבוע של "Cached images and files" (תמונות וקבצים מהזיכרון השמור) + לבחור בזמן "משחר ההיסטוריה" וללחוץ על Clear browsing data (נקה נתוני גלישה).
5. תסגרו את הדפדפן ותפתחו אותו מחדש.
עכשיו הכל אמור להיות מעודכן.
*מומלץ לעשות את זה בכל כמה זמן (כל שבוע בערך).
הערות